Ruilen & Retourneren

Neem contact op met onze klantenservice om je retourzending aan te melden. Meldt de retour binnen 14 werkdagen na ontvangst van de order aan. Dit kun je doen door een mail te sturen naar info@wii-care.nl onder vermelding van je naam, ordernummer en reden van retour.

Indien wij geen retourmelding hebben ontvangen, kunnen wij je retour helaas ook niet in behandeling nemen. Om in aanmerking te komen voor een retour, dient het product ongebruikt, ongeopend, onbeschadigd en in de originele verpakking te zitten. Enige gebreken of defecten dienen direct na ontvangst van je bestelling gemeld te worden bij ons – info@wii-care.nl

De Customer Service medewerker voorziet jou, indien akkoord, van een registratienummer wat 30 dagen na afgifte geldig is. Zonder registratienummer kunnen we jouw retour niet in behandeling nemen. Print de e-mail met het registratienummer en ordernummer uit en voeg dit aan de retourzending toe. Stuur de retour + eventuele gratis ontvangen producten (zoals samples en miniaturen) per post naar het opgegeven adres, het liefst in dezelfde verzenddoos.

Je bent zelf verantwoordelijk voor een correcte verpakking en de retourkosten zijn voor je eigen rekening. Na ontvangst neemt de Customer Service je retour in behandeling (5 – 10 werkdagen). Wii care beauty zal na beoordeling automatisch het geld terugstorten op de bankrekening of creditcard waar de betaling mee is voldaan. Een ontvangen retour die niet voldoet aan bovenstaande voorwaarden wordt niet in behandeling genomen of geretourneerd. Echter vormt deze procedure geen beperking voor het uitoefenen van het herroepingsrecht.

Lady's only