/

Alle behandelingen

Permantente Make-up

Gezichts behandelingen

Medische peeling

Schoonheids behandelingen

Klanten beoordelingen

Wat vinden onze klanten?

Wii-Care levert de beste diensten op het gebied van schoonheid en wij blijven constant onze diensten & services verbeteren. Lees hier meer over de ervaringen van onze klanten.

Vriendelijk personeel, wenkbrauwen epileren en lashlift zijn tot nu toe mijn lievelings behandelingen😁
Jenn Sakura
Jenn Sakura
2023-05-07
Goeie avies lieve mooie dames om aan te raden!
shelly allen
shelly allen
2023-03-30
Super vriendelijk. Mooie salon. Snel terecht. Gewoon top
Samantha Gerritzen
Samantha Gerritzen
2023-03-24
Ik ben nu voor de 2 de keer terug gegaan om mijn wenkbrauwen permanent bij te werken en het zit echt perfect super goeie ervaring altijd super lieve dame denkt aan de klant en adviseert wat goed voor de wenkbrauwen is! Maakt niet zomaar beslissingen! En het blijft lang zitten ondanks ik van mezelf hele lichte wenkbrauwen hebben. Ben hier super blij mee!!!
Gigi
Gigi
2023-01-30
Vorig jaar wenkbrauwen laten zetten, vandaag laten bijwerken en ben weer enorm blij met het resultaat!
Julia Rijsdijk
Julia Rijsdijk
2022-09-06
Mijn lashes laten liften en ik was aangenaam verrast door het resultaat! Mooie lange wimpers en het bleef lange tijd zichtbaar.
Daphne Steijger
Daphne Steijger
2022-08-17
Bij Wii care werken er stuk voor stuk hele lieve dames die je goed helpen en adviseren. Ik kom daar voor epileren. gezichtsbehandelingen etc en ben mega tevreden!! Top service!
Kiki Staakman
Kiki Staakman
2022-05-31
Ik kijk altijd uit naar mijn afspraken bij wii care beauty en ben al jaren vaste klant. Mijn wenkbrauwen zien er altijd weer top uit sinds ik hier in de salon kom. Er word netjes en professioneel gewerkt in een fijne ontspannen sfeer!
elise boer
elise boer
2022-05-23

Algemene voorwaarden

*BELANGRIJK GOED LEZEN VOOR DAT JE AFSPRAAK MAAKT*

  • Bij Wii Care Beauty worden er enkel dames behandeld, omdat er specialisatie is in specifiek soorten huid en probleemoplossingen.
  • Voorschot wordt in geen enkel geval terugbetaald. Je kan je voorschot binnen de 3 maanden gebruiken indien je minimaal 48 uur op voorhand je afspraak annuleert.
  • Bij annulering of verzet binnen 48 uur van je afspraak, ben je je voorschot kwijt.
  • Indien je niet komt opdagen en niks laat weten dient het totaalbedrag overgemaakt te worden op onze rekening indien je een nieuwe afspraak wenst vast te leggen.
  • Bij zwangerschap kan je je voorschot op een latere termijn benutten, maar wordt je voorschot niet terugbetaald.
  • Indien je ergens anders permanente make-up hebt laten uitvoeren dien je via Whatsapp (+31 687013693) een foto door te sturen zodat wij kunnen zien of een cover-up mogelijk is.
  • Heb je permanente make-up die verwijderd zou moeten worden, waardoor de behandeling niet uitgevoerd kan worden tijdens je ingeplande afspraak, ben je je voorschot kwijt (mits je geen foto’s hebt doorgestuurd via Whatsapp).
  • Heb je reeds (1 week voor je afspraak) botox of fillers laten zetten op de te behandelen zone waardoor je behandeling niet uitgevoerd kan worden op de geplande data, ben je je voorschot kwijt.
  • Indien je te laat komt wegens druk verkeer, gelieve ons te verwittigen op het nummer +31 687013693 Vanaf 30 minuten is het niet meer haalbaar om je verder te helpen, waardoor je je voorschot kwijt bent en een nieuwe afspraak dient in te plannen.
  • Bij een bijkomende behandeling binnen de 3 maanden na de eerste bijwerking, betaal je 50 euro. Dit is eenmalig geldig. Het is niet mogelijk om in de 3 maanden langs te komen voor een nabehandeling.
  • Tot 2 weken na je behandeling mag je niet onder zon of zonnebank. Gelieve je afspraak na je vakantie in te plannen. Wij zijn niet verantwoordelijk voor snellere vervaging tijdens de zomermaanden.
  • De bijwerking binnen de 5 à 8 weken is enkel bedoeld voor klanten die maximaal 8 weken geleden een nieuwe behandeling hebben laten uitvoeren door Wiam. Deze is niet meer bij de prijs inbegrepen vanaf 8 weken. Wij hebben het recht om deze afspraak te annuleren indien de boeking niet juist is ingepland.
  • Bij het aanmaken van een nieuwe behandeling is de klant verplicht om de bijwerking binnen de 5 à 8 weken zelf in te plannen. Wij zijn niet verantwoordelijk voor afspraken die niet meer gepland kunnen worden wegens volgeboekte agenda’s.
  • De geplande afspraken kunnen verschuiven om gaten in de schema’s op te vullen voor aansluiting (max. 30 minuten verschuiving mogelijk).
  • Indien de gsm-nummer of email adres niet correct is ingevuld, is het mogelijk dat er geen herinneringsberichten kunnen gestuurd worden per mail of per sms. De klant is volledig zelfverantwoordelijk om dit correct in te vullen, zodat er een reminder wordt gestuurd.

Bestel uw cadeaubon!

Lady's only